Koszty i formy dostawy

WeddingMarket.pl zapewnia swoim klientom następujące formy dostawy:

  • Kurier InPost
  • Paczkomaty InPost
  • Odbiór w biurze Lolle.pl (Gdańsk, ul. Gronostajowa 4)

Jakie są koszty dostawy?

  • Kurier InPost zamówienie poniżej 300 zł - koszt 13,90 zł zamówienie powyżej 300 zł - koszt 0 zł 
  • Kurier Inpost Pobranie zamówienie poniżej 300 zł - koszt 18,90 zł zamówienie powyżej 300 zł - koszt 0 zł
  • Paczkomaty InPost zamówienie poniżej 300 zł - koszt 9,90 zł zamówienie powyżej 300 zł - koszt 0 zł
  • Odbiór w biurze Lolle.pl zawsze 0 zł - bez względu na wartość zamówienia.

Ulubioną formą wysyłki naszych klientów są paczkomaty InPost. To najtańsza, a zarazem jedna z najwygodniejszych form wysyłki. Szczególnie polecamy ją tym z Was, którzy w ciągu dnia często się przemieszczają i ze zwględu na to ciężko im podać właściwy adres dostawy dla kuriera. Obecnie InPost oferuje ponad 200 punktów odbioru! Na pewno znajdziesz wśród nich dogodną lokalizację.

Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru?

W przypadku dostawy kurierem InPost i odbioru w biurze Lollepl nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. 

Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów. Które produkty mogą mieć takie ograniczenia? Produkty o szczególnie dużych rozmiarach przekraczających wymiary największego boxu w paczkomacie.

W powyższych sytuacjach opcja dostawy do paczkomatu nie będzie aktywna dla całego zamówienia ( nawet jeśli produkt będzie jednym z kilku produktów w zamówieniu).

Informacja: lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana. Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji. 

W jakich godzinach dostarczamy przesyłki?

  • Kurierzy  dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
  • Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze

Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?

  • W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

 

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

  • Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki.
  • Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. (58) 888 22 77 lub korzystając z formularza kontaktowego.

Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.


Akceptuj

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.