ZWROT BEZ PODANIA PRZYCZYNY

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014r. ze zm.) 

Klient ma prawo do rezygnacji z zamówionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 100 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia. Po upłynięciu tego okresu taka możliwość wygasa.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient ma obowiązek nadać przesyłkę pod adres biura sprzedaży (Lolle Sp. z o.o., ul. Myśliwska 119b/3, 80-185 Gdańsk). W przesyłce muszą się znaleźć:

a) towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu nie noszący śladów użytkowania,
b) pisemne oświadczenie o rezygnacji z zakupu zawierające poniższe dane:

  • imię i nazwisko kupującego,
  • adres,
  • e-mail,
  • nr konta, na które mają zostać zwrócone środki,
  • nr paragonu,
  • dane zwracanych produktów (nazwa, kod, cena),
  • łączna kwota zwrotu, o którą klient się ubiega,
  • podpis,
  • data. 

c) dokument zakupu (paragon z kasy fiskalnej)

 

Dokument oświadczenia o rezygnacji można stworzyć samodzielnie lub pobrać gotowy wzór (Pobierz tutaj).

Uwaga! Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od klientów.

W momencie, kiedy paczka trafia do firmy jest sprawdzana jest pod kątem poprawności dokumentów oraz jakości odsyłanych towarów. W kolejnym etapie klient otrzymuje wiadomość
e-mail dotyczącą dotarcia przesyłki. Załącznik wiadomości stanowi korekta dokumentu zakupu. Klient ma obowiązek odpowiedzieć na wiadomość otrzymaną od firmy sformułowaniem DOKUMENT OTRZYMAŁAM/EM. Po uzyskaniu odpowiedzi, firmie przysługuje 14 dni kalendarzowych na zwrócenie wpłaconej przez klienta kwoty wraz z kosztami dostarczenia
do klienta przesyłki (klient nie może ubiegać się o wyższy zwrot kosztu za transport niż najniższy
z proponowanych przez sprzedającego). Firma nie pokrywa też kosztu wysyłki zwracanego
przez klienta towaru do firmy. Zwrot dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały wybrane przez klienta, chyba że zgodzi się na inne rozwiązanie.

 

REKLAMACJA

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014r. ze zm.)

Zarówno klient detaliczny, jak i hurtowy mają prawo do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia, jeśli:

  • otrzymali produkt niepełnowartościowy, uszkodzony lub niezgodny z opisem,
  • otrzymali inny produkt niż zamówiony,
  • otrzymali przesyłkę w terminie późniejszym niż określony w regulaminie sklepu.

Skutkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez firmę jest zwrot pieniędzy za reklamowany towar wraz z określoną poniżej kwotą pokrywajacą poniesioną przez klienta stratę w wyniku nadania pod adres firmy reklamowanego towaru lub wymiana towaru na pełnowartościowy
oraz zwrot określonej poniżej kwoty pokrywajacej poniesioną przez klienta stratę w wyniku nadania pod adres firmy reklamowanego towaru.

Jeżeli towar uległ zniszczeniu z winy firmy spedycyjnej, a klient nie zgłosil tego kurierowi
i nie sporządził z kurierem protokołu szkody podczas odbioru przesyłki, klient musi ubiegać się
o zwrot we własnym zakresie u firmy specycyjnej. Klient na własną odpowiedzialność wybiera sposób wysyłki.

  

Ubieganie się o zwrot pieniędzy

Klient ma prawo do ubiegania się o zwrot pieniędzy w momencie, kiedy dokonanie wymiany towaru nastąpiłoby w terminie późniejszym niż oczekiwałby tego klient lub kiedy klient w wyniku zaistniałej sytuacji chce skorzystać z możliwości odstąpienia od umowy. Aby skorzystać z prawa 

do reklamacji, klient ma obowiązek nadać przesyłkę pod adres biura sprzedaży (Lolle Sp. z o.o., ul. Gronostajowa 4, 80-190 Gdańsk). W przesyłce muszą się znaleźć:

a) reklamowany towar,

b) pisemne oświadczenie o reklamacji zawierające poniższe dane:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • adres,
  • e-mail,
  • nr konta, na które mają zostać zwrócone środki,
  • nr paragonu lub faktury,
  • przyczyna reklamacji,
  • dane zwracanych produktów (nazwa, kod, cena),
  • łączna kwota zwrotu, o którą klient się ubiega (do kwoty reklamowanych produktów klient dolicza kwotę 10zł brutto oferowaną przez firmę w ramch zadośćuczynienia
    za koszty transportu poniesione przez klienta w wyniku nadania przesyłki do firmy),
  • podpis,

c) w przypadku klienta detalicznego dokument zakupu (paragon fiskalny).

 

Dokument oświadczenia o reklamacji można stworzyć samodzielnie lub pobrać gotowy wzór (Pobierz tutaj)

Uwaga! Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od klientów.

W momencie, kiedy paczka trafia do firmy, rozpoczyna się proces rozpatrywania reklamacji.
W kolejnym etapie klient otrzymuje wiadomość e-mail dotyczącą dotarcia przesyłki oraz wyniku rozpatrywania reklamacji. Załącznik wiadomości stanowi korekta dokumentu zakupu. Klient ma obowiązek odpowiedzieć na wiadomość otrzymaną od firmy sformułowaniem DOKUMENT OTRZYMAŁAM/EM. Po uzyskaniu odpowiedzi, firmie przysługuje 14 dni kalendarzowych
na zwrócenie wpłaconej przez klienta kwoty wraz z kosztami nadania przesyłki do firmy. Zwrot dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały wybrane przez klienta, chyba że zgodzi się na inne rozwiązanie.

 

Ubieganie się o wymianę towaru

Klient ma także prawo do ubiegania się o wymianę wadliwego produktu na produkt nowy, pełnowartościowy. Aby skorzystać z prawa do reklamacji, klient ma obowiązek nadać przesyłkę
pod adres biura sprzedaży (Lolle Sp. z o.o., ul. Gronostajowa 4, 80-190 Gdańsk). W przesyłce muszą się znaleźć:

a) reklamowany towar,

b) pisemne oświadczenie o reklamacji zawierające poniższe dane:

  • imię i nazwisko,
  • adres,
  • e-mail,
  • nr paragonu lub faktury,
  • nr konta, na które mają zostać zwrócone środki za transport ( firma oferuje 10zł brutto
    w ramach zadośćuczynienia za koszty transportu poniesione przez klienta w wyniku nadania przesyłki do firmy),
  • nr paragonu,
  • przyczyna reklamacji,
  • dane zwracanych produktów (nazwa, kod, cena),
  • podpis,

Dokument oświadczenia o reklamacji można stworzyć samodzielnie lub pobrać gotowy wzór (Pobierz tutaj).

Uwaga! Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od klientów.

W momencie, kiedy paczka trafia do firmy, reklamacja jest rozpatrywana. W kolejnym etapie klient otrzymuje wiadomość e-mail dotyczącą dotarcia przesyłki oraz wyniku rozpatrywania reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, firma maksymalnie w ciagu 14 dni kalendarzowych nadaje pod wskazany przez klienta adres nowy, pełnowartościowy produkt. Firmie przysługuje także prawo do zwrotu kosztów poniesionych przez klienta w wyniku nadania reklamowanej przesyłki do klienta (10zł brutto) w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Załączniki:

  1. Formularz zwrotu bez przyczyny
  2. Formularz reklamacji(zwrot)
  3. Formularz reklamacji(wymiana)

Akceptuj

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.